Tuesday, June 20, 2006

Requiem για ένα κουνούπι


Τα κουνούπια, είπαμε, είχαν μια μικρή συμβολή στη δημιουργία του blog. Αλλά μην παρεξηγούμαστε. Με το συγκεκριμένο έντομο έχω κάποιου είδους ψύχωση και δε νομίζω ότι είμαι ο μόνος. Το κουνούπι και εγώ δε χωράμε στο ίδιο σπίτι. Ένας από τους δύο πρέπει να φύγει και δε θα είμαι εγώ. Κάποιες φορές προσπάθησα να εφαρμόσω τη μέθοδο που περιγράφει το παλιό, καλό ανέκδοτο: να σκοτώσω ένα μήπως τα άλλα πάνε στην κηδεία. Αλλά δεν...Δοκίμασα και το άλλο: έβαλα από ένα ψόφιο κουνούπι σε κάθε πόρτα, παράθυρο, τρύπα απ'όπου μπαίνουν τα άτιμα, για εκφοβισμό. Αυτό μαλλον τα πεισμώνει τελικά.
Δε λέω, τα χημικά όπλα, εντομοαπωθητικά και άλλα τέτοια, κάνουν δουλειά. Είναι όμως, μια μορφή παραίτησης. Παραδέχεσαι ότι δε μπορείς ούτε να τα εμποδίσεις να μπουν ούτε μπορείς να τα κυνηγήσεις. Ε όχι. Σε βλέπω εκεί έξω, άτιμο κουνούπι και δε σ'αφήνω να μπεις. Αν κάνεις το λάθος, θα το πληρώσεις με αίμα. Κι εσυ κι οι φίλοι σου. Θα ψάξω και θα σας βρω ένα ένα. Και τότε θα είναι αργά...
Πολλές φορές έχω σκεφτεί πώς θα ήταν ο κόσμος χωρίς κουνούπια. Όλοι ξέρουμε ότι στη φύση υπάρχουν λεπτές ισορρόπιες και κάθε ζωντανό είναι μέρος μιας μεγαλύτερης αλυσίδας γεγονότων, όπου ο κάθε κρίκος είναι απαραίτητος. Τα γνωστά που μας λέγαν στο δημοτικό, ότι αν σκοτώσεις όλα τα πουλιά, θα γεμίσουμε ακρίδες, που θα φάνε όλα τα φυτά και θα ψοφίσουν και οι ίδιες και γενικά θα γίνει ένας χαμός στο ίσωμα. Ωραία...Τα κουνούπια που μπαίνουν σ'όλο αυτό? Αν εξαφανιστούν, σε ποιον θα λείψουν? Θα διαταραχθεί καμιά αλυσίδα? Όσο κι αν προσπαθώ δε βρίσκω κανένα καλό λόγο, που να με πείσει ότι το έντομο αυτό κάπου βοηθάει.
Και μετά, είναι και το άλλο. Πες μία στο εκατομμύριο, κάποιο κουνούπι μπαίνει μέσα, με τσιμπάει, και γλιτώνει από την οργή μου εκείνη την ώρα. Αφού θα το βρω το πρωί, όταν είναι σκασμένο από το πολύ αίμα και δε μπορεί να κουνηθεί. Δεν υπάρχει κουνούπι που να έχει φύγει χορτάτο και ζωντανό. Ούτε οι φυλακές υψίστης ασφαλείας δεν έχουν τέτοια ποσοστά επιτυχίας, όχι πως να το παινευτώ...
Τώρα τελευταία, βλέπω ότι ο αντίπαλος βελτιώνεται. Γίνεται πιο γρήγορος, πιο έξυπνος, πιο μικρός και ευέλικτος. Το βασικό του ελλάτωμα όμως, δε μπορεί να το διορθώσει, γιατί είναι μέσα στην ίδια του τη φύση. Ψοφάει για αίμα...Κυριολεκτικά.
Σαν πολλά δεν έγραψα για τα κουνούπια? Πού να τα συμπαθούσα κιόλας. Οι μεγάλοι έρωτες από τα μεγάλα μίση δεν απέχουν και πολύ, έτσι δε λένε? Ρε μπας και τ'αγαπάω τα ατιμούτσικα? Μπα...........

6 comments:

  1. AUTAN.-

    θυμάμαι σαν σήμερα μια ωραία βραδιά στη Κεφαλλονιά, σε ένα ενοικιαζόμενο δωμάτιο, που το παράθυρο έβλεπε σε κήπο με ζαρζαβατικά και λουλούδια....
    Θυμάμαι που είπαμε με τον σύντροφο να το αφήσουμε ανοιχτό (δεν είχαμε a/c πρόχειρο:P)...
    θυμάμαι ότι ξύπνησα με τη πλάτη μου εργόχειρο (είχαν κάνει σταυροβελονιά τα άτιμα κουνούπια)...
    θυμάμαι ότι ο κεφαλλονίτης σύντροφος δεν είχε ούτε ένα τσίμπημα (δικός τους άνθρωπος παιδί μου, συγχωριανός:P)....
    θυμάμαι ότι εκεί γνώρισα το autan, και.....

    τερμα τα κουνούπια!


    (σαν διαφήμιση είναι, τώρα που το ξαναδιαβάζω).

    ReplyDelete
  2. gamatos tipos eisai... thanatos sta kounoupia.... by the way epeidi tora den prolavaino na diavaso ta panda tha ertho kai argotera... ande welcome neropistolero...

    ReplyDelete
  3. @doooz: autan δε βάζω είπαμε...

    @charlie: ευχαριστώ για τα καλά λόγια και το καλωσόρισμα.

    ReplyDelete
  4. Κι εμένα με αγαπάνε τα ανώφελα ζωύφια. Κάθε καλοκαίρι, κάνουμε συμβούλιο εγώ κι αυτά, και με ρωτάνε που θα πάω διακοπές. Συνήθως με ακολουθούν πειθήνια όσο κι αν δεν το θέλω. Προσπαθώ να έχω καλές σχέσεις με τον αρχηγό τους και να κρατάω κάποιες ισοροπίες για να μην με κάνουν σαν τον άνθρωπο ελέφαντα.
    :)

    ReplyDelete
  5. Καλύτερη από AUTAN η Citronella.
    Μυρίζει ευχάριστα και παρασκευάζεται από αιθέρια έλαια.
    Την κόρη μου να δείτε πως την κάνουν!
    Έχω ανοιχτό πόλεμο μαζί τους.

    ReplyDelete
  6. Μια λύση είναι να κατηγορηθούν τα κουνούπια από τουα αμεριάνους για τρομοκρατία και να αρχίσει ένας ανελέητος αγώνας εναντίον τους σ'όλα τα μήκη και πλάτη της γης.Τωα αν κριθεί ότι είναι σωστό να χρησιμοποιηθούν πυρηνικά και μαζί με τα κουνούπια μας πάρει όλους η μπάλα, ε τί να κάνουμε.Shit happens...

    ReplyDelete