Friday, October 27, 2006

Τί άλλο...

...θα μπορούσε να κάνει νιάου νιάου στα κεραμίδια από μια κοσμοσφαίρα?Έλα μ ντε...Δε βάζω λινκς και δε λέω ονόματα μη βρεθώ να ποζάρω στα κρατητήρια. Δεν ξέρεις ποτέ τι γίνεται. Παρά τρίχα τη γίτωσε και το google. Αλλιώς θα το βλέπαμε πίσω από της φυλακής τα σίδερα, όπου θα μπορούσε να διαδραματίζεται ο εξής διάλογος:

Ισοβίτης (του Αρκά): Τι έκανες εσύ και σε μπαγλαρώσανε?
Google: Κάτσε να κάνω ένα search να δω, γιατί δεν πολυκατάλαβα.
Μοντεχρήστος: Θες να σε αγκαλιάσω για παρηγοριά? Θα σου κάνω και καλές τιμές γιατί είσαι η αγαπημένη μου μηχανή αναζήτησης.

Τέλοσπάντων, έχει γίνει ένας ψιλοχαμός, πολλά blogs έχουν ασχοληθεί με το θέμα, ας πω κι εγώ κάτι μιας και είμαι και σούπερ διάσημος.
Ας πούμε ότι ο άγνωστος μηνυτής, που αν και δημόσιο πρόσωπο κανείς δεν έχει καταλάβει ποιος μπορεί να είναι, ενοχλήθηκε από κάποιο μπλογκ, που πάλι δε μπορεί κανείς να φανταστεί ποιο είναι (νιάου νιάου). Καταλαβαίνω ο ΑΜΔΠ (άγνωστος μηνυτής-δημόσιο πρόσωπο) να έκανε μήνυση στον Χ που έχει αυτό το άγνωστο μπλογκ. Προφανώς ο καθένας έχει δικαίωμα να κάνει ότι μήνυση του κατέβει σε όποιον να 'ναι.
Ας δεχτούμε ότι ο ΑΜΔΠ ίσως είναι αμφιβόλου διανοητικής στάθμης (περιορισμένης ευθύνης που λένε), παρ'ότι δημόσιο πρόσωπο (εδώ γελάμε) και δεν έκανε μήνυση στον Χ, αλλά σε μια μηχανή αναζήτησης. Δεν έχω κάνει μήνυση ποτέ αλλά φαντάζομαι ότι υπάρχουν κάποια αρμόδια όργανα στα οποία πας και κάνεις τις διαδικασίες που απαιτουνται. Εδώ είναι το σημείο κλειδί για μένα. Είπαμε, δεν έχω κάνει μήνυση, αλλά φαντάζομαι πάλι ότι υπάρχει και κάποιου είδους φιλτράρισμα και διαφέρει ο τρόπος που αντιμετωπίζεται κάθε μήνυση. Αν δηλαδή, μιας και δεν έχω κάνει κάπου μήνυση ( δεν ξέρω, σας το'πα?), είπα να κάνω σεφτέ με μια μήνυση προς το ίντερνετ. Έτσι, απλά, σταράτα κι ελληνικά. Τί θα γίνει μετά? Θα εξαποληθεί ανθρωποκυνηγητό για να συλληφθεί...το ίντερνετ? Χμ...........αυτό θα έχει ομολογουμένως πολύ πλάκα και κάτι με τρώει να πάω αύριο να δω αν η θεωρία μου είναι σωστή.
Είναι για γέλια (και για κλάμματα φυσικά), όταν γίνεται κάτι τόσο παράλογο, που το συζητάμε μετά. Λες και χρειάζονται επιχειρήματα για να πείσεις κάποιον ότι αυτό το παράλογο, όντως δεν έχει λογική. Αλλά απ'οτι φαίνεται, τελικά είναι δύσκολο κάποιος να αποδείξει ότι δεν είναι ελέφαντας.
Δεν αναφέρομαι καν σε θέματα που έχουν να κάνουν με την ελευθερία του λόγου και το δικαίωμα του καθενός στην κριτική, ειδικά προς ένα δημόσιο πρόσωπο, το οποίο από τη στιγμή που μόνο του αποφάσισε να γίνει δημόσιο, αυτομάτως δέχτηκε να είναι αντικείμενο κριτικής.
Αρχισαν τα όργανα, βαράτε βιολιτζήδες!

6 comments:

  1. Anonymous10:53 AM

    Προσωπικα, το συγκεριμενο ΑΜΔΠ δεν το γνωριζα (μπορουσα να συνεχισω να ζω και χωρις να το μαθω ειναι η αληθεια) μεχρι που εγινε ο συγκεκριμενος ντορος. Την λογικη του σκηνικου ειλικρινα δεν την καταλαβαινω. Για την ακριβεια δεν βρισκω σημεια λογικης..
    Στην παρουσα φαση ομως, ακομα και η εμεση αναφορα στο δημοσιο (?) αυτο προσωπο, μπορει να σου (μου, μας κλπ) δημιουργησει προβλημα!
    Απλα ΕΛΕΟΣ..

    ReplyDelete
  2. neropistolerako, μπορώ εγώ τώρα να διαφωνήσω μαζί σου;:)
    Η Νομοθεσία είναι τέτοια, δυστυχώς.
    (Και μην αποκλείεις το ενδεχόμενο να'χει σταλεί ήδη.. εξώδικο κατά internet:)
    Καλησπέρα

    ReplyDelete
  3. @Διαβολίνα: Σσσσσ, μη μας ακούσουν :P

    @weirdo: Μπορείς να διαφωνήσεις anytime μαζί μου, αλλά έλα που έχω πάντα δίκιο.Πάντως μου έκανε εντύπωση αυτό που διάβασα σε άλλα blog κάποιων με μεγαλύτερη σχέση με τα νομικά απ'ότι εγώ, ότι αυτή είναι όντως η διαδικασία του αυτόφωρου και είναι ίδια για όλους, άσχετα με τη φύση της μήνυσης.

    ReplyDelete
  4. Αισθάνομαι ότι ζω στην Κίνα τώρα ... ##^%^%%^%^!

    ReplyDelete
  5. παιδακια αυτα μονο στην αμερικη γινονται

    λετε τελικα να γιναμε ευρωπη??????

    μπα.....

    τις καλησπερες μου

    θα κανω και γω μια μυνηση τωρα που το θυμηθηκα στο msn ετσι για να γουσταρω

    ReplyDelete
  6. @Ptwsh: Ρίξε καμιά βόλτα στην Απαγορευμένη πόλη να ξεχαστείς :P

    @Ελενίτσα! : Καλωσήρθες :)
    Κρίμα μωρέ το καημένο το msn, δε το λυπάσαι που θα σαπίζει στη φυλακή?

    ReplyDelete