Saturday, November 25, 2006

Ανταπόκριση από το μέτωπο

Τρίτη βράδυ έπρεπε να είμαι πίσω από την άδεια ορκωμοσίας. Και ήμουν, μετά από σύντομη επιστροφή στα πάτρια εδάφη. Τετάρτη απόγευμα είχα έξοδο (όπως οι περισσότεροι). Παρασκευή μεσημέρι πήρα την πρώτη μου άδεια. Δεν πρόλαβα να καταλάβω πότε μπήκα στο στρατόπεδο και έπρεπε να ξαναβγώ.
Για να καταλάβετε τι περνάω ως φαντάρος, ήμουν αναγκασμένος να πάρω άδεια ενώ δεν ήθελα (τόσο σύντομα σε σχέση με την προηγούμενη). Αίσχος!
Αν και ίσα που πρόλαβα να κάτσω μέσα, πολλά έγιναν.
Πρώτα απ'όλα ο Johnny (εγώ δηλαδή) πήρε τ'όπλο του. Ένα υπερσύγχρονο G3 μοντέλο του 79, που ακόμα κι ο καινούριος Τζέιμης Μποντ θα ζήλευε. Από τη στιγμή που το πήρα στα χέρια μου, ένιωσα τη δύναμη να κυλάει στις φλέβες. Είμαι ένα βήμα πιο κοντά στο να γίνω η απόλυτη πολεμική μηχανή. Πρέπει να σταματήσω να σκέφτομαι πρώτα, αλλά σιγά σιγά κι όλα θα γίνουν.
Άκουσα κι ένα πολύ καλό ανέκδοτο. Κάθε μέρα, πρωί πρωί με την αυγούλα, έχουμε τις καθαριότητες, κατά τις οποίες κάθε ομάδα αναλαμβάνει ένα συγκεκριμένο μέρος του στρατοπέδου και το κάνει αόρατο. Μάλιστα, οι τουαλέτες (τούρκικου τύπου) γίνονται τόσο αόρατες, που κάποιοι φαντάροι έχουν πρόβλημα να πετύχουν την τρύπα. Τέλοσπάντων, για τις καθαριότητες είναι απαραίτητα κάποια υλικά. Γι'αυτό και ο λόχος (250 άτομα περίπου) διαθέτει 3 ολόκληρες σκούπες, 2 φαράσια, 2 σφουγγαρίστρες και 1 κουβά. Κάποιοι στρατιώτες είχαν το θράσος να διαμαρτυρηθούν ότι δεν τους φτάνουν όλα αυτά τα υλικά. Και εκεί έρχεται το καλό: δεν υπάρχοιυν λεφτά, ήταν η απάντηση. Τόσο καιρό που ήμουν στην απόξω, νόμιζα ότι όλα τα λεφτά πηγαίνουν στο στρατό. Τώρα από μέσα, βλέπω ότι τελικά ούτε κι εκεί πάνε τα λεφτά. Δηλαδή δεν πάνε στα στρατόπεδα, πάνε στα όπλα. Έτσι εξηγείται και το τέλειο όπλο που μου δώκανε. Άσχετο, ίσως όχι τόσο, το ΚΨΜ βγάζει τρελά λεφτά κάθε μέρα. Αυτά πού σταδιάλα πάνε...
Α. Θητεία χωρίς καθάρισμα πατάτας απλά δε λέει. Έκανα κι εκεί το χρέος μου.
Αυτά τα λίγα έγιναν αυτές τις μέρες. Το πρόγραμμα για τη Δευτέρα έχει βολές. Ενδιαφέρον ακούγεται.

15 comments:

  1. Άντε και με τιμητική!

    ReplyDelete
  2. Anonymous6:40 PM

    Βολές? Ωχ..

    ReplyDelete
  3. Ελπίζω στη βολή να σου δώσανε να βάλεις βαμβάκι στα αυτιά. Εμάς δεν μας είχαν δώσει και το πρώτο μπαμ ήταν ένα μικρό σοκ.
    Τους παλιομαλάκες, το θυμάμαι και νευριάζω
    Το τζι3 το δικό μου ήταν νομίζω πιο παλιό. Γάμα τα!

    ReplyDelete
  4. αντε... καλό βόλι λοιπόν... αν και τώρα που γράφω το εχεις πραγματοποιήσει ήδη!

    ReplyDelete
  5. Γεια σου βρε neropistolerako, μου αρέσει πολύ το χιούμορ σου!

    Και που σαι! Ο double O 7 έχει σκάσει από τη ζήλια του! Είχε περάσει από το ΚΨΜ και ρώτησε για τον Johny τον ατρόμητο!

    ReplyDelete
  6. Καλά κουράγια, γιε μου..:)

    ReplyDelete
  7. Μανταλένα, αμήν και πότε...

    Διαβολίνα, το βεληνεκές ασφαλείας του G3 είναι 4 χλμ. Η Άρτα απέχει αρκετά παραπάνω από εκεί που είσαι, οπότε μην ανησυχείς :D

    Numb2006, φοράγαμε ωτασπίδες και μάλιστα υποχρεωτικά. Μην πάθουμε αυτά που έπαθε ο Καραφώτης (ακουστικό τραύμα) στην προηγούμενη ΕΣΣΟ του κέντρου. Ναι, έχουμε και celebrities κατά καιρούς στο κέντρο.

    Trillian, 3 βόλια για την ακρίβεια και δε θα υπάρχει άλλο.

    Ptwsh, αν δεις τον μηδενμηδενκάτι κάπου, πες του ότι κι εγώ τον ψάχνω και για το καλό του, να μην τον πετύχω.

    Weirdo, βαστάω γερά. Αέρααααα!

    ReplyDelete
  8. καλά κουράγια! και για εσάς που κάνετε τη θητεία σας και γι'αυτούς που σας περιμένουν έξω!

    ReplyDelete
  9. Καλώς ήρθες Mayamaya.
    Σωστό αυτό που λες.Αφού άρχισε η θητεία, θα τελειώσει, πού θα πάει...

    ReplyDelete
  10. μια ψυχή που'ναι να βγεί...τι να κάνετε και εσείς? Το ΚΨΜ έχει όντως πολύ χρήμα, τρώνε και κάτι ψιλά τα παιδιά που δουλεύουν εκεί βεβαια, το ξέρεις. Βολές? Πυροβολικό είσαι, βρε στρατευμένο ή είναι στη βασική σας εκπαίδευση οι βολές?

    ReplyDelete
  11. Είμαι στο υγειονομικό, αλλά οι βολές είναι στη βασική εκπαίδευση.Τι νόμιζες, αν γίνει πόλεμος όλοι θα πάρουν όπλα.ΟΛΟΙ.Γιούργιαααα.
    Τι τραβάμε και δεν το μαρτυράμε.Όπως δεν είχα πυροβολήσει μέχρι τώρα, νομίζω δε θα ξαναπυροβολήσω από δω και πέρα.

    ReplyDelete
  12. Καλώς τονε..!!

    ReplyDelete
  13. Μπά, σας έδωσαν και ωτοασπίδες!?

    Καλά έχω βαρέσει με ένα πιστόλι Browning Μ1911 χωρίς καμία προστασία. Εντάξει πόνεσε λιγάκι, αλλά gas operated 7.62 είναι άλλη φάση...

    Άντε να μπώ Φλεβάρη να ρίξω και με MG3! :) :) :D

    ReplyDelete
  14. Weirdo, καλώς με :D

    Nasso, welcome.Νομίζω δε γίνεται χωρίς ωτασπίδες.Το έχεις δίπλα στο αυτί.Δεν κλωτσάει και πολύ αλλά ο θόρυβος δεν αντέχεται.Μας δώσανε και 2 ζευγάρια παρακαλώ.Όχι παίζουμε.

    ReplyDelete
  15. Καλά νομίζεις... νά'ξερες πόσοι έχουν ρίξει χωρίς ασπίδες ή ειδικά ακουστικά. Το πολυβόλο MG3 δεν αντέχεται χωρίς ωτοασπίδες (αυτό ρίχνει 1200 σφαίρες το λεπτό!).

    Αν κλωτσάει λέει. Κλωτσάει στο auto mode. Αλλά μάλλον σε semi-auto θα σας βάλουν, επομένως τη γλυτώσατε.

    Καλά να περνάς. Και να προσέχεις το G3A3. :)

    ReplyDelete