Sunday, December 10, 2006

Γράμμα από τα χαρακώματα

Πέσανε τα πρώτα πυρά. 3 βολές πραγματοποιήθηκαν. Χαμός στο ίσωμα! Δε σας λέω τα αποτελέσματα των βολών γιατί ούτε κι εγώ τα ξέρω. Ρίχναμε ανά 10 άτομα (σύνολο κάπου 150-160) προς τους ίδιους 10 στόχους. Καλά, καμιά φορά ρίχναμε και στο διπλανό στόχο, όχι λόγω ασχετοσύνης αλλά επειδή βλέπαμε ότι εκείνη τη δύσκολη ώρα, στο πεδίο βολών και αργότερα στο πεδίο της μάχης, ο διπλανός μας οπλίτης, ο brother in arms, χρειαζόταν τη βοήθειά μας.
Κάναμε και μια πορεία 12 χλμ. Αφού δεν πέθανα τότε, δε θα πεθάνω ποτέ. Είμαι και επίσημα πλέον αθάνατος.
Κατά τα άλλα η παρέα με τα υπόλοιπα παιδιά όσο πάει και καλυτερεύει και το κακό είναι ότι οι μισοί θα φύγουν την άλλη βδομάδα. Ίσως τους πετύχω κάπου αλλού, ποιος ξέρει.
Γενικά πάντως, η λέξη που χαρακτηρίζει το στρατό είναι μία: παλιμπαιδισμός._
Γιατί όταν κάνουμε εκπαίδευση (υποτίθεται) και για ένα αντικείμενο που χρειάζεται το πολύ ένα λεπτό και ούτε δευτερόλεπτο παραπάνω, εμείς τρώμε 3 ώρες, ε, τί να κάνουμε, αρχίζουμε να σαχλαμαρίζουμε όπως ούτε καν στο δημοτικό δεν κάναμε.
Γενικά δεν είνια και πολύ κακό αυτό. Όλοι μου το είχαν πει: ο στρατός είναι το τελευταίο διάλειμμα. Έχω αρχίσει και περνάω καλά, δεν έχω καμία έννοια και το πρόβλημα είναι ότι όλο αυτό κάποια στιγμή τελειώνει και επανερχόμαστε στην πραγματικότητα. Εκτός κι αν......Join the army now!
(οι τελευταίες γραμμές γράφτηκαν υπό την απειλή όπλου από τον στρατολόγο, μην πιστεύετε τίποταααααααα......μπαμ)

ΥΓ: Σαν πολλές άδειες δεν παίρνω?Τα έχω καταγγείλει εγώ αλλά ποιος μ'ακούει... (Ελπίζω κανένας.Οι λέξεις "πολλές" και "άδειες" δεν κολλάνε στην ίδια πρόταση.Ποτέ οι άδειες δεν είναι αρκετές.)

20 comments:

  1. Α ρε και τι δεν θα έδινα να βάραγα με ένα G3A3. Άντε, έρχεται και η δική μου σειρά...

    Τελικά semi-auto σαν έβαλαν;

    ReplyDelete
  2. εγώ η άσχετη συμπεραινω πως μεν οι συνθήκες διαβίωσης δεν είναι οι καλύτερες (αν ήσουν αεροπορία, δε θα το συζητούσα αλλά και το υγειονομικό...ε, όσο να'ναι...)
    το οτι "σαχλαμαρίζετε" σαν τα σχολιαρόπαιδα είναι το πιο υγιές πράγμα που "προσφέρει" τελικά ο στρατός διαφορετικά εγώ προσωπικά δεν θα'θελα τον κάθε κομπλεξικό λοχία, αξιωματικο κλπ να μου τη βγαίνει (άσχετα αν έχω πτυχίο ή όχι)απλά και μόνο γιατι είναι εξουσία. Σίγουρα θα υπάρχουν και αξιόλογοι ανθρωποι και εύχομαι σε τετοιους πάντα να πέφτεις! και οι φιλίες, για εσάς είναι σαν δεύτερη φοιτητική ζωή (σαφως λιγότερες οι ανέσεις μα άνθρωποι απο διάφορες γωνιες της Ελλάδας, με διαφορετικές κουλτούρες βρίσκεστε στον ίδιο χώρο να περάσετε τα ιδια πραγματα)...μπα, εγώ το θεωρω και λίγο προετοιμασία για τον έξω κόσμο, να μάθεις να συναναστρέφεσαι με διαφορετικούς τύπους ανθρώπν, όπως συμβαίνει και στον εργασιακό χώρο.

    ένας φίλος έχει γενέθλια αύριο, μήπως να αποφύγω όλο αυτό τον καταιγισμό ιδεών όσον αφορά τον στρατό και απλά να του ευχηθώ χρόνια πολλά?...μη με πάρουν και μένα τα σκάγια δηλαδη...!!!!

    ReplyDelete
  3. βρε Νasso, τέτοιο άγχος για το πότε θα πιάσεις το όπλο! Κοντοζυγώνει το πότε θα σε καλέσουν?

    ReplyDelete
  4. Δεν είμαι και πολεμοχαρής ΟΚ; ;)

    ReplyDelete
  5. πάλι καλα βρε Νασσούλη! boys with toys...

    ReplyDelete
  6. Όπως σου έχω πει, εγώ ξέρω πότε να χρησιμοποιώ ένα όπλο. Παλιά έκανα και σκοποβολή με αεροβόλο. Απλά θέλω να εκτονωθώ... :D

    ReplyDelete
  7. και μετά λένε για τη γενιά μας οτι δεν έχουμε στόχους! :p κάτι σε τοξοβολία άντε σφεντόνα παίζει??? μέχρι εκεί φτάνει η dark-Maya

    ReplyDelete
  8. Κάποτε είχα σφεντόνα (δεν έσπαγα τζάμια!). Τοξοβολία ενδιαφέρον ακούγεται, αλλά δεν...

    ReplyDelete
  9. Ασε ... πες τώρα πως λέγεται ο "μπάρμπας" σου ... χιχιχι

    ReplyDelete
  10. Nasso, δεν είναι τόσο εντυπωσιακό όσο φαντάζεσαι.Όχι, δεν ρίξαμε με βολή κατά ριπάς που αδειάζει σε δευτερόλεπτα το γεμιστήρα των 20 σφαιρών, αλλά 10 σφαίρες βολή κατά βολή.Ήταν να κάνουμε και ρίψη χειροβομβίδας, αλλά τελικά δεν έφτασαν οι χειρομομβίδες για τη δική μου διμοιρία.Όχι οτι στεναχωρέθηκα...Μάλλον το αντίθετο.

    Mayamaya, χθες έφυγε το μίσό στρατόπεδο με μεταθέσεις.Από 18 άτομα στο θάλαμο μείναμε 9.Αυτοί οι 9 αποχαιρετίσαμε τους άλλους 9 σε αρκετά φορτισμένο κλίμα.Ήδη δημιουργήθηκαν φιλίες που είμαι σίγουρος ότι θα κρατήσουν.

    Ptwsh, για το θείο Κάρολο λες?...

    ReplyDelete
  11. εννοείται πως αν θες θα κρατήσουν! Κοιτα να προσεχεις τον εαυτό σου εκεί και θα παλιώσεις σε χρόνο dt!

    καληνυχτα και να πιεις και καμια πορρτοκαλάδα κοντά στο "γιοφύρι" για μενα, doc!

    ReplyDelete
  12. Αχααααα ... ηπειρώτης δλδ; :p

    ReplyDelete
  13. Μήπως σου φέρνει και πίττες ζεστές ζεστές από το σπίτι του στο στρατόπεδό σου;

    χιχι

    ReplyDelete
  14. Mayamaya προς το παρόν ήπια κοντά στο γιοφύρι πολύ ωραίο κόκκινο κρασί.Την επόμενη φορά θα πιω ευχαρίστως κι ένα στην υγιά σου!

    Ptwsh, δεν είμαι ηπειρώτης.Ο καλός ο βυσματίας έχει άκρες παντός καιρού σε κάθε πολιτικό χώρο.Αυτό είναι, να βάζεις το σύστημα να δουλεύει για σένα κι όχι εσύ για το σύστημα.(Σοβαρά τώρα, δεν μπορώ να πω ότι έχω κάποιο ιδιαίτερο μέσο...)

    ReplyDelete
  15. fantarako...να'σαι καλα! και οπως ειπαμε, να προσεχεις!

    ε, πες μας και κανενα νεο οταν βρεθει χρόνος!

    φιλια!

    ReplyDelete
  16. Ναι βρε, πάντα χιούμορ κάνω. Αλλά και σοβαρά να μιλήσω θα σου πω ότι δεν είναι κατακριτέο όποιος έχει "βίσμα"...

    Υ.Γ. Τι γίνεται; Πολλές εξόδους βλέπω ;)

    ReplyDelete
  17. Anonymous6:10 PM

    Φίλτατε,
    Ούτε μια ώρα στο στρατό ξανά!

    ReplyDelete
  18. Mayamaya μόλις πάρω την άδεια της Πρωτοχρονιάς (γιατί φέτος τα χριστούγεννα θα γίνουν εντός στρατοπέδου) θα γράψω ένα ποστ με τις τελευταίες εξελίξεις.

    Ptwsh, ε όχι και πολλές εξόδους...:D (σοβαρά τώρα, έκανα 4 σερί υπηρεσίες και κάπου τόσο βγαίνουν όλοι)

    Άβατον, αμήν!

    ReplyDelete
  19. έχω κάνει πρωτοχρονιά στο στρατόπεδο γι λιγο, οικογενειακώς να δούμε τον αδερφό μου, είχαμε πάρει ενα σωρο γλυκά και για τα παιδιά που ήταν εκεί, ψυχοπονιάρηδες οι δικοί μου. δεν είναι κι άσχημα, αρκεί να το δεις ως μια νέα εμπειρία, τιποτε το τραγικο! μια μερα είναι βρε συ, περνάει! τυ-χε-ρου-λη!

    ReplyDelete
  20. Χρόνια πολλά και καλά, neropistolerako μου!
    Καλός πολίτης:)
    ('καλά μυαλά' δεν σου λέω:p
    μια χαρά είναι αυτά που έχεις..!)
    φιλάκια πολλά:!)

    ReplyDelete