Friday, January 19, 2007

Comeback


Να μια τελευταία μου φωτογραφία.Με το σακίδιο παραλλαγής και με τα όλα μου. Όπλο δε μου δώσανε γιατί είχα δικό μου.Είμαι λίγο ακούρευτος, το ξέρω, μου το είπε κι ο διοικητής, αλλά το θέμα θα τακτοποιηθεί σύντομα.
Η φάση 2 της θητείας μου έφτασε στο τέλος της. Μετά την ειδική εκπαίδευση σε γνωστό στρατιωτικό νοσοκομείο της Αθήνας (μου θυμίζει λίγο αυτό που ακούω στις ειδήσεις του Star, τις οποίες και φανατικά παρακολουθώ, όπως όλοι φαντάζομαι, "γνωστός ηθοποιός που πρωταγωνιστεί σε γνωστό σίριαλ γνωστού καναλιού"), ήρθε η ώρα να πάω για τα σύνορα σε κάποιο γνωστό νησί του Ανατολικού Αιγαίου.
Οι σχεδόν δύο βδομάδες που πέρασα εδώ ήταν ο παράδεισος του φαντάρου. Κι έχω να τονίσω ότι το γνωστό αυτό νοσοκομείο έχει φ-ο-β-ε-ρ-ό φαγητό. Τώρα άρχισα να γίνομαι παλιός. (Παλιός, όπως το αντιλαμβάνομαι εγώ, αρχίζεις να γίνεσαι όταν περνάς τη φάση που χάνεις βάρος κι αρχίζεις να παίρνεις...)
Έχω πληροφορηθεί ότι συνάδελφοι φαντάροι που βρίσκονται στον Έβρο έχουν αρχίσει να ζητάνε τα λεφτά τους πίσω, γιατί λέει τους υποσχέθηκαν σκοπιές μέσα στα χιόνια, αλλά αυτοί είναι με το air condition κι ένα παγωτό στο χέρι. Έχουν τα δίκια τους, η αλήθεια είναι.
Ήταν λάθος η χρονική στιγμή που αποκαλύφθηκε όλο αυτό το κύκλωμα με τις απαλλαγές στράτευσης. Κάποιοι γνωστοί μου και προς θεού όχι εγώ, δε μπορούν τώρα να λειτουργήσουν ελεύθερα. Και σιγά το νέο δηλαδή. Σε λίγο θα μας πουν ότι το ρουσφέτι ζει ακόμα και θα πέσουμε όλοι από τα σύννεφα. Δεν πειράζει όμως, το θέμα πιστεύω θα έχει ξεχαστεί σε λίγες μέρες, γιατί με τη μνήμη χρυσόψαρου που μας διακρίνει τέτοια ασήμαντα θέματα δε μας απασχολούν και πολύ. Εκτός αν το κάνουμε όπως στο memento και κρατάμε σημειώσεις από δω κι από κει. Και μόνο που το σκέφτηκα όμως, κουράστηκα. Ουφ...
Μιας και είναι το πρώτο ποστ του 2007 (και κάπως καθυστερημένα), άντε, καλή χρονιά να έχουμε!

ΥΓ(ψιλοάσχετο): Από πότε αποτελεί είδηση ότι ο πρωθυπουργός μιας χώρας θα συναντήσει έναν υπουργό (της ίδιας χώρας...)?

30 comments:

  1. Παλιέ, εγώ μπαίνω Φεβρουάριο. Περιμένω το χαρτί για τις λεπτομέρειες.

    Άντε και καλός πολίτης. ΠΛίτσ!!

    Btw, τι κράνος σας έδωσαν εκεί; Τα παμπάλαια αμερικάνικα ή τα PASGT Kevlar??

    ReplyDelete
  2. Nasso(χρόνια πολλά για χθες), καλή θητεία να έχεις.Αν και σε βλέπω πανέτοιμο, να ανυπομονείς κιόλας.
    Τί να σου πω, δεν ξέρω τους τύπους των κρανών.Το δικό μου ήταν πιο καινούριο από κάποια άλλα, τα οποία είμαι σίγουρος πως τα πήραμε από τους Γερμανούς στον ΒΠΠ... :P

    ReplyDelete
  3. neripistolero, παλιωσες? δηλαδή τωρα θα σε λέμε "παλιο-neropistolero"? ;p ελα να προσέχουμε και λίγο τη σιλουέτα μας! σε νησι ειμεθα, προάγουμε τον ελληνικό τουρισμο, μην ξεχνιώμαστε! καλα να περνάς και να προσέχεις!

    ReplyDelete
  4. Βασικά αυτά τα Kevlar στον Αμερικανικό Στρατό τα λένε "Fritz helmet" επειδή μοίαζουν 100% με τα Γερμανικά Stahlhelm του Β' Παγκοσμίου Πολέμου.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Stahlhelm

    ReplyDelete
  5. Mayamaya, εντάξει, είπαμε, καλά κρατιέμαι ακόμα.Το έχω υπ'όψιν μου για τον τουρισμό ;)

    Nasso, μάλλον τέτοια ήταν αρκετά, όχι όλα.Από τη μέρα που μας έδωσαν κράνος πάντως, νοσταλγήσαμε το καπέλο που στην αρχή δε μας άρεσε.



    Σε λίγες ώρες φεύγω.Ελπίζω να τα ξαναπούμε σύντομα. :)

    ReplyDelete
  6. να προσέχεις! και δεν εννοώ την σιλουέτα σου αυτή τη φορά!

    φιλιά!

    ReplyDelete
  7. Θα προσέχω :)
    (το όνομά σου είναι mayamaya ή holy?)

    ReplyDelete
  8. mayamaya, Neropistolero! Το "Holy" προέκυψε απο τον τιτλο του blog (ήταν το όνομα της ηρωίδας της ταινίας Breakfast at Tiffany's) Φτάσαμε στο "γνωστό" νησί του Ανατολικού Αιγαίου? τι λεει? Take care!

    ReplyDelete
  9. gorillaz το boy στη φωτο;

    Προς μυτιλήνη μεριά δλδ θα σε πάνε;

    ReplyDelete
  10. Ααα. Ώστε παχύναμε απ'την καλοπέραση.
    (Να υποθέσω από τα deliveries στα κάγκελα του στρατ. νοσοκομείου;;;; :p)
    Για να σοβαρευτούμε λίγο.
    Καλή συνέχεια, νέε μου..:)

    ReplyDelete
  11. Βασικά αυτό είναι που φοβάμαι τώρα που θα πάω στο Στρατό. Φοβάμαι ότι θα τρώω πολλά σουβλάκια...

    ReplyDelete
  12. mayamaya, στο νησί είμαι τώρα.Εμένα πάντως δε με είχε προειδοποιήσει ο Χορταρέας.
    Χρόνια σου πολλά!!!Και καλή επιτυχία στον ΑΣΕΠ αν δεν προλάβω να μπω αύριο.

    Ptwsh, χρόνια και ζαμάνια.Αν διάβαζες τα ποστ δε θα ρώταγες ποιος είναι στη φωτό...Άκου εκεί gorillaz... :P

    Weirdo, το delivery απαγορεύεται και δε μπορώ να παραδεχτώ (δημοσίως τουλάχιστον) ότι παραγγέλνω.Δεν ξέρω τίποτα :D

    Nasso, είναι σοβαρός κίνδυνος.

    ReplyDelete
  13. you do know gorillaz, don' t you?

    ReplyDelete
  14. Όποιος και όποια ξέρει τους Blur, ξέρει και τους gorillaz. ;)

    ReplyDelete
  15. βρε λες η φίλη μου να έχει κατα νου το ίδιο νησί? πλάκα θα'χει!

    τελευταίο διάβασμα για ασεπ σημερα και αρκετα λιγότερο αύριο, περασα απλά για ενα γεια και ευχαριστώ πολύ για τις ευχές! μου δώσατε τόση δύναμη που αν δεν περάσω,θα νοιώθω περισσότερο τύψεις που σας απογοητευσα!

    να προσέχεις τον εαυτό σου εκεί, και όσο γίνεται φυλάξου απο την γρίπη...εμένα με τριγυρίζει ας την αποφύγω μεχρι το σκ τουλαχιστον!

    φιλάκια!

    ReplyDelete
  16. Ptwsh, κάτι έχω ακουστά... :P

    Nasso, πιθανότατα ναι.Όχι απαραίτητα πάντως.

    Mayamaya, στο έχω πει τόσες φορές, καλή επιτυχία!
    Ότι και να γίνει (που έχω ένα καλό προαίσθημα), εμείς δεν απογοητευόμαστε με τίποτα. :D

    ReplyDelete
  17. Γιατρέ μου, μαυροσκούφης θα ντυθώ τη 12/2/2007. ΚΕΤΘ Αυλώνα.

    :)

    ReplyDelete
  18. Nasso, καλή αρχή!
    Κι εγώ αυτές τις μέρες ετοιμάζομαι να υποδεχτώ τους νεοσύλλεκτους, καθώς θα είμαι γιατρός κατάταξης στο κέντρο εδώ.

    ReplyDelete
  19. krima na mhn eisai ekei pou vrisketai kapoia psuxh na tou dwseis mia enesoula kapou sto psaxno...oooo!!!! plaka kanw, mhn to parete sta sovara, doctor! kala na pernas!

    ReplyDelete
  20. Έλα βρε Mayamaya :)
    Πού είσαι?Ξεκουράζεσαι τώρα?
    Ρίχνω ενέσεις και κατ'οίκον μετά από παραγγελίες.Κάνω και διευκολύνσεις στην πληρωμή.Τί άλλο θες?

    ReplyDelete
  21. δεν πρόλαβα να ξεκουραστώ, πρωι της περασμενης Δευτέρας ο καθηγητης μου πολύ ευγενικά μου υπενθύμησε οτι έχω να κάνω μια αγγαρεία για χαρη του...και στρωθηκα στη δουλειά! απο σημερα που το ξεφορτώθηκα, είμαι μια χαρα! απο το σκ βρήκα τους παλαιούς μου ρυθμου΄ς και ονειρεύομαι ταξίδια! ...μα σαν καθε κοριτσακι, πρώτα shopping therapy!...

    οσο για την ενεσουλα τον Φανταρόπουλο σκεφτόμουν αλλα δεν πειράζει!!!!
    θα ντυθώ νοσοκόμα σαν την Daryl Hannah στο Kill Bill 1 φετος μου φαίνεται!
    περιμενουμε νεα και τοπικα εθιμα εκτος και εντος στρατοπεδου, εισαι ο doctor-ρεπορτερ με τα χακι!

    ReplyDelete
  22. Νοσοκόμα?Σαν την Daryl Hannah???
    Ενδιαφέρον... ;)

    Από την επόμενη Παρασκευή θα μπω (για διάφορους λόγους) στους κανονικούς ρυθμούς μου.Οπότε από τότε και μετά θ α δίνω ανταποκρίσεις.

    ReplyDelete
  23. Καλώς ήρθες και πάλι! Και καλή λευτεριά θα σου πω εγώ, πότε γεννάς αλήθεια;
    Εδώ αποτελεί είδηση που η Ντάλια κοιμήθηκε με το μικρό της πόνι δεν θα αποτελεί η συνάντηση υπουργού πρωθυπουργού. Μάλλον λάθος ειδήσεις βλέπεις τελικά!

    ReplyDelete
  24. χα άργησα να το διαβάσω το ποστ... δεν πειράζει καλή χρονιά πάντως! Τώρα που σου γράφω θα έστειλε και λίγο χιόνι ο πρωθυπουργός στον Έβρο ώστε να μην παραπονιούνται άλλο οι φαντάροι!! Άντε και καλός πολίτης!!

    ReplyDelete
  25. Γεια σου allitnil :)
    Αργώ ακόμα.Για την ακρίβεια σε 9 μήνες (κοίτα να δεις σύμπτωση) λευτερώνομαι.Πες στη φίλη σου την lintilla, που το όνομά της για κάποιο περίεργω λόγο θυμίζει το δικό σου :smilie που σφυρίζει αδιάφορα:, να σου πει γρήγορα τις ιστορίες :D

    Trilian, είμαι σίγουρος ότι οι συνάδελφοί μου στον Έβρο είναι ευγνώμονες, προς τον πρωθυπουργό, που εκτός των άλλων ελέγχει ΚΑΙ τα καιρικά φαινόμενα (όχι σαν τους προηγούμενους που δε μπορούσαν να κάνουν να σταματήσει να βρέχει και να ρίχνει χαλάζι στα χωράφια).

    ReplyDelete
  26. Ελπίζω να είσαι καλά, νεαρέ μου:)

    ReplyDelete
  27. νεροπιστολερο, where are you? ευχομαι ολα καλα!

    take care!

    ReplyDelete
  28. Το αυτό επιθυμώ και δια εσάς, weirdo.

    Κοίτα ποια μιλάει!Βρε mayamaya, σε ψάχνει όλη η κενωνία η άτιμη.Από τότε που έδωσες ΑΣΕΠ εξηφανήσθεις.
    Πες κανένα νέο.

    ReplyDelete
  29. κοιτα ποιος μιλάει που το πρώτο ποστ δεν έχει συνοδευτει απο δεύτερο εδώ και ποσο καιρο....? ποσοοοοο??? με το νεροπιστολο στο κροταφο με έκανες να γράψω!...

    καλό τριήμερο, παλικάρι!

    ReplyDelete