Saturday, March 03, 2007

5in1




Μετά από πρόσκληση της weirdo, πρέπει να πω κι εγώ 5 πράγματα για μένα.
Ποτέ δε βρίζω μπροστά σε άλλους. Ενώ όταν είμαι μόνος μου και ειδικά πίσω από το τιμόνι, ε όσο να'ναι όλο και κάτι θα πω, παρουσία κάποιου άλλου, οποιουδήποτε, δεν πρόκειται να πω βρισιά.Δεν ξέρω γιατί. Μέχρι που διάφοροι φίλοι μου έβαζαν στοιχήματα για να με κάνουν να πω κάτι. Με χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτό που ένας συμφοιτητής μου, μου αράδιασε ότι βρισιά ήξερε και δεν ήξερε, προσπαθώντας να με τσαντίσει για να τον βρίσω κι εγώ.
Κι έδώ ερχόμαστε στο δεύτερο σημείο. Είμαι πολύ ψύχραιμος και ήρεμος. Πρέπει να είναι ελάχιστες οι φορές που έχω εκνευριστεί και ακόμα πιο ελάχιστες οι φορές που έχω εκνευριστεί για θέμα που δεν έχει να κάνει με τον Ολυμπιακό. Μία φορά έχω τσακωθεί με κάποιον, στο γυμνάσιο, και έχω να το θυμάμαι.
Παλιά νόμιζα ότι είμαι προληπτικός με διάφορα συνήθιστα πράγματα. Όπως ότι όταν πατάω μια γραμμή απο αυτές που έχουν μεταξύ τους οι πλάκες του πεζοδρομίου με το ένα πόδι, πρέπει να πατήσω και μία με το άλλο πόδι. Ή ότι πρέπει να σηκώνω και να αφήνω το σαπούνι τρεις φορές όταν πλένω τα χέρια μου και άλλα τέτοια τρελά.Αργότερα, στο πανεπιστήμιο, έμαθα ότι για όλα αυτά υπάρχει ένας όρος στην ψυχιατρική, που λέγεται ψυχαναγκαστική συμπεριφορά. Δε βαριέσαι, ότι έχει κανένας, καλό είναι...
Πρώτη φορά δοκίμασα ντομάτα πριν 3 χρόνια. Είναι ακόμα πολλά λαχανικά στην "προς δοκιμή" λίστα. Α, ναι. Πρέπει να δοκιμάσω και φέτα κάποια στιγμή.
Όταν ήμουν πιο μικρός, γιατί ακόμα μικρός είμαι, ήθελα να ήμουν μαύρος. Κι αυτό, γιατί είχα στο δημοτικό ένα συμμαθητή, τον Γιαρίντ από την Αιθιοπία (καλή του ώρα όπου κι αν είναι), που ήταν πιο γρήγορος, πιο δυνατός από τους υπόλοιπους και ήξερε και καλύτερη μπάλα. Ακούς Michael Jackson?

Πάντως, δεν είμαι τόσο τρελός όσο ακούγομαι...
Πρέπει κι εγώ με τη σειρά μου να προσκαλέσω πέντε άτομα να κάνουν ένα παρόμοιο ποστ. Έλα όμως που αμφιβάλλω αν θα διαβάσουν πέντε άτομα αυτό το ποστ, που να μην έχουν ήδη συμμετάσχει στο παιχνίδι τουλάχιστον. Καλώ τους: ptwsh, misslittledevil, chef de fa,emufear, ifrit

ΥΓ: Ειλικρινά δεν πίστευα ότι εκτός από card reader κυκλοφορεί κάτι άλλο 5in1. Κι όμως.

11 comments:

  1. Δεν είχες δοκιμάσει ντομάτα; Ούτε φέτα; Που ζούσες τα τελευταία χρόνια; Hello είμαστε στην Ελλάδα με την διάσημη Greek salad.....

    ReplyDelete
  2. φέτα να μην δοκιμάσεις... (δεν τρώω τυριά)
    εφόσον είσαι τόσο ήρεμος με παντρεύεσαι; δεν τους μπορώ τους τσιτωμένους ανθρώπους

    ReplyDelete
  3. Allitnil, φαντάσου, αν είμαι έτσι τώρα που ζω στην Ελλάδα (και δε σου είπα ότι δεν τρώω ούτε μουσακά ούτε πολλά άλλα greek διάφορα), τι θα γίνει αργότερα που θα είμαι κάπου έξω...

    Trilian, η λέξη "τσιτωμένος" είναι αλήθεια ότι δεν υπάρχει στο λεξιλόγιό μου.Αλλά τι, έτσι?Γουρούνι στο σακί?
    Στα συν σου πάντως είναι και το mini. :P

    ReplyDelete
  4. Λεπόνε ... neropistolero στρατιώτη ... θα το κάνω. Μόλις πέρασα και το dslάκι και όταν μπω σε σειρά θα το κάνω

    Γεια σου και χαρά σου και αέρα στα πανιά σου !!!

    ReplyDelete
  5. Αγαπημένε μου νέε, διαπιστώνω με μεγάλη μου χαρά αυτό που ήδη υποψιαζόμουνα ότι είσαι :
    ένας μικρός εξωγήινος!
    Keep it up.. :!)

    ReplyDelete
  6. Τι? Κι εγω τωρα πρεπει να με "παρουσιασω"? Ρομπα θα γινουμε (παλι)..

    Ασχετο: Ολυμπιακος? Κατι μου θυμιζει αυτο.. :Pp

    ReplyDelete
  7. Wx afto me to sapouni to eixa ki egw. Kai me to koudouni ths portas. Kai me th moluvo8hkh tou grafeiou! Den eixa idea oti legetai psuxanagastikh sumperifora!

    ReplyDelete
  8. Ptwsh, γεια σου και σε σένα!

    Weirdo, ελπίζω να μείνει μεταξύ μας αυτό.Μη δω τίποτα men in black έξω από την πόρτα καμιά μέρα, ε?

    Διαβολίνα, είναι υποχρεωτικό και οι αντιρρησίες τιμωρούνται πάραυτα με συνοπτικές διαδικασίες.
    Φυσικά και σου θυμίζει κάτι το όνομα της μεγαλύτερης ομάδας του Σύμπαντος.Και κάτι ξέρω παραπάνω αφού είμαι εξωγήινος...

    Fraoula, καλωσήρθες!
    Άσε κι εγώ έπρεπε να φτάσω 23 για να το μάθω.Λες να έρθουν τίποτα κύριοι με άσπρα και μεγάλες απόχες και να μας κυνηγάνε?

    ReplyDelete
  9. Ακολούθησα την παρακίνηση του ifrit που είχε ακολουθήσει τη δική σου... Και με την ευκαιρία διάβασα και το post σου. Καλά όλα, αυτό με το σαπούνι ήταν πολύ ένδοξο, αλλά να μην έχεις δοκιμάσει φέτα; Αυτό πια εμπίπτει στη σφαίρα της ιεροσυλίας.

    Ζητώ παράλληλα άδεια για να προσθέσω link του blog σου στο δικό μου! Ευχαριστώ!

    ReplyDelete
  10. (μην χαλαρώνεις, έχεις κι άλλο homework..:p)

    ReplyDelete
  11. Canis Lupus, χθες έφτασα ένα βήμα από το να δοκιμάσω.Αλλά δεν... :D
    Εγώ ευχαριστώ για το λινκ.
    Καλωσήρθες!

    Weirdo, και να'θελα, μπορώ?

    ReplyDelete