Wednesday, October 03, 2007

Αρχηγού παρόντος


Κλασσικός Έλληνας οδηγός. Ο άρχοντας του δρόμου (και των πάντων γενικότερα).
Φραπεδούμπα στο χέρι, εννοείται, και τέρμα τα γκάζια. Ο φραπές έχει ένα κακό. Τελειώνει. Το χάρτινο ποτηράκι που τον περιέχει του είναι άχρηστο μετά. Ο άρχοντας το πετάει από το ανοιχτό παράθυρο, γιατί έτσι γουστάρει ρε παιδί μου. Του έρχεται και μια λιγούρα, τρώει το τυροπυτίδι και το χαρτί κι αυτό από το παράθυρο. Γουστάρει λέμε.
Όμως ο άρχοντας του δρόμου έχει και μάτια αετού. Δεν του ξεφεύγει τίποτα. Παρατηρεί την κάθε λεπτομέρεια. Το μάτι του πέφτει πάνω στα σκουπίδια στην άκρη του δρόμου. "Έ πώς να μην ανάβουν φωτιές μετά?"
Μεγάλε είσαι σωστός! Τελεία και παύλα.

30 comments:

  1. Ο Ελληνάρας... Κλασσική κατάσταση..

    ReplyDelete
  2. Καλημέρα ifigeneia :)
    Κλασσική περίπτωση βλάβης, που θα έλεγε κι ένας υδραυλικός.

    ReplyDelete
  3. "Έλα μωρέ... και τι έγινε"..... συνήθης έκφραση, απάντηση, κου λου που

    Εδώ και ανακύκλωση που έχουμε, τα μαζεύουμε μήπως στη σωστή θέση;

    ReplyDelete
  4. Έλα μωρέ τώρα...ποια σωστή θέση και πράσινα άλογα.
    Όλα σκουπίδια είναι...

    ReplyDelete
  5. Οι σημερινοί νέοι....
    Νεολαία.... τι να πεις... :p

    ReplyDelete
  6. molka9:10 PM

    Να σου πω, δουλεύεις με αυστηρό πρόγραμμα; "Θα γράφω στο μπλογκ μου μια φορά το μήνα και τέλειωσε! Δεν δέχομαι κουβέντα!"
    Έχω αρχίσει και γίνομαι πολύ ενοχλητική με το θέμα των σκουπιδιών. Δεν ανέχομαι να πετάνε κάτω τα σκουπίδια χωρίς λόγο, γιατί ποτέ δεν υπάρχει λόγος. Δίπλα είναι το καλαθάκι ρε μεγάλε, για όνομα! Αλλά, παίρνουμε ότι μας αξίζει.-

    Όσο για τα teletubbies, είναι πάρα πολύ χαριτωμένα και ηλίθια, γι' αυτό είχα την εντύπωση ότι θα σου άρεσαν και εσένα, έστω όταν ήσουν μικρούλης! Έπεσες στα μάτια μου :P

    ReplyDelete
  7. ετσι ετσι... και το παιδι στο μπροστα καθισμα για κερασακι στην τουρτα!

    ReplyDelete
  8. :) Όταν πηγαίνω στο χωριό με τον φίλο μου με κοροιδεύει πάντα γιατί παίρνω καφέ μαζί μου από το σπίτι έτοιμο φτιαγμένο για το δρόμο σε ποτήρι γυάλινο !! Εμ ... κάτι ξέρω !

    ReplyDelete
  9. Astropeleki, είδες, τα παλιόπαιδα?

    Molka, κάνεις λάθος. Είδες να έγραψα τον Αυγουστο τίποτα? Ή τον Ιούνιο? Ή τον Μάιο? Άρα έπρεπε να πεις ότι "θα γράφω στο μπλογκ μου ΤΟ ΠΟΛΥ μια φορά το μήνα".:P
    Μην ανησυχείς, μετά την απελευθέρωσή μου από το στρατό, θα ακολουθήσει χείμαρρος.

    Trilian, τώρα που είπες παιδί, θυμήθηκα πόσες φορές έχω δει πάνες στο δρόμο, σε παραλίες κτλ...No limits λέμε.

    Ptwsh, καταλαβαίνω γιατί το κάνεις. Γιατί, τουλάχιστον όταν πετάς το γυάλινο, δε μπορεί να λειτουργήσει ως προσάναμα. Εύγε για την οικολογική σου συνείδηση. :D

    ReplyDelete
  10. εμένα το αγαπημένο μου είναι όταν αδειάζουν το τασάκι στο φανάρι

    ReplyDelete
  11. H Ε.Φ.ΦΟ.Κ. (Ένωση Φραπεδοφόρων Φοιτητών Καλαμάτας) καταδικάζει τέτοια γεγονότα και είναι πλήρως αντίθετη με τέτοίου είδους και παρεμφερείς συμπεριφορές.

    ReplyDelete
  12. Lazinio, all time classic. Τι να λέμε τώρα...

    Mafioza, η Ε.Φρα.Κ. (Ένωση Φραπεδοπώλων Καλαμάτας) είμαι σίγουρος ότι είναι μαζί σας.

    ReplyDelete
  13. "Καααααλά,εμείς θα σώσουμε την ανθρωπότητα?Σιγά πού θα μου πεις κι ότι ΦΤΑΙΩ ΕΓΩ για όλα αυτά που συμβαίνουν γύρω μας...!"

    ReplyDelete
  14. Α καλά! και να ήταν μόνο αυτό!

    ReplyDelete
  15. Demonia, έχεις δίκιο. Όχι, έχεις δίκιο, πάει και τελείωσε. Αφού φταίει ο άλλος.

    Allitnil, τί, είναι κι άλλα?! Πέφτω από τα σύννεφα.

    ReplyDelete
  16. Περνώντας στην Πεντέλη για να μοιρίσω τα κίτρινα λουλούδια(πούστικο αλτσχάιμερ)που δεν θυμάμαι πώς τα λένε, ποιό εύκολα μπορούσα να μοιρίσω σπέρμα,απο τα πεταμένα προφυλακτικά(γιατί ο Ελληναράς όταν γαμεί πρέπει να αφήνει και αποδείξεις)παρά τα λουλούδια.Βέβαια είδα και άλλα πράγματα ενδιαφέροντα όπως ένα στρώμα κρεβατιού(ήταν εκεί που γαμούσε ο Ελληναράς;;;)άφθονα κυπελάκια παγωτού,φραπέ,παπούτσια,σαγιονάρες(ούτε στην Αθήνα μέσα τέτοιο κακό).Εξαιρετικό το θέμα που έθιξες και σόρρυ για τα μπινελίκια αλλά βγαίνω απο τα ρούχα μου (και δεν τα πετάω στην Πεντέλη αλλά στην Πάρνηθα...είναι πιο must).

    ReplyDelete
  17. Καλώς ήρθες island.
    Πραγματικά απορώ αν ήταν πιο εύκολο για τον Ελληναρά να πάει να ανέβει στο βουνό για να πετάξει το στρώμα, από το να το πετάξει εκεί που υποτίθεται ότι πρέπει να πετάμε τα σκουπίδια. Ή απλά δεν έχει πλάκα με το σωστό τρόπο?

    ReplyDelete
  18. Με τον σωστό τρόπο μάλλον δεν είναι μαγκιά,γιατί μην ξεχνάς ότι ως φυλή έχουμε άφθονη απο δαύτην.έχω ένα ακόμα παράδειγμα ωραίο και θα σου φάω λίγο χώρο παραπάνω αλλά αξίζει.
    Έχω μία γνωστή που μένει σε ένα σπίτι κάπου στα Β.Π. Η αυλή του σπιτιού της έχει κοντά στα 40 ψηλά πεύκα.Η τύπισσα λοιπόν ήθελε να τα κόψει γιατί της βρομίζανε λέει τα βελόνια την βεράντα και της κόβανε τα πεύκα τον ήλιο!!!Όπως και να το κάνεις είναι δυνατά επιχειρήματα!!!Άν και φίλη μου της είπα πως αν το κάνει αυτό εγώ θα την καταγγείλω στο δασαρχείο.Ευτυχώς ο άντρας της ,αν και Ελληναράς,είναι εκτός απο πολύ καλός άνθρωπος και φυσιολάτρης.Της είπε λοιπόν πως αν το ξανασκεφτεί θα της κόψει τα πόδια...

    ReplyDelete
  19. Καλύτερα να ρίξει παντού τσιμέντο που δεν έχει πευκοβελόνες.
    Επίσης μπορεί να αφήσει τα Β.Π. και να πάει κάπου στην Κυψέλη πχ, που δεν έχει δέντρο ούτε για δείγμα. Μια χαρά.

    ReplyDelete
  20. Είπαμε, πάντα.

    ReplyDelete
  21. Όχι... θα χτυπήσεις!

    ReplyDelete
  22. Αφού πέφτω σου λέω!

    ReplyDelete
  23. :D axa! twra diabasa tin apantisi soy! Bebaiws kai oxi!

    ReplyDelete
  24. Έλα τώρα πτώση, μεταξύ μας. Όμως το να πετάς γυάλινα ποτήρια από το αυτοκίνητο είναι κάπως πολυέξοδο.
    :P

    ReplyDelete
  25. Metaksy mas metaxa!

    Na soy pw ena mystiko na ginei boukino?

    :P

    ReplyDelete
  26. Ε τι νομίζεις. Καναδυό άτομα περνάνε από δω. Ο ένας είμαι εγώ και ο άλλος μάλλον εσύ.
    Πες πες. Όχι ότι είμαι περίεργος για μυστικά, έτσι κουβέντα να γίνεται.
    Πάντα μεταξύ μας και εμπιστευτικά.

    ReplyDelete
  27. ofoivbk eors kdi enb

    Αποδικοποίησέ το τώρα!

    Εδώ σε θέλω κάβουρα!

    ReplyDelete