Wednesday, November 07, 2007

Υποκινούμενες καταλήψεις


Μετά την πρόσφατη παραίτησή μου (δε με απολύσατε, εγώ παραιτήθηκα κουφάλες, μου χα χα χα χα!!!), από τον ελληνικό στρατό, λέω να είμαι για κάποιο διάστημα ένας από αυτούς του αργόσχολους που δεν έχουν να κάνουν τίποτα και τριγυρνάνε στα μαγαζιά και από καφετέρεια σε καφετέρεια. Από αυτούς που τριγυρνάνε στους δρόμους 11 το πρωί και κάνουν τους υπόλοιπους να αναρωτιούνται "μα καλά, δε δουλεύει κανένας σ'αυτή τη χώρα?". Ρητορικό το ερώτημα, εννοείται.
Σήμερα λοιπόν, στην πρώτη μέρα της υπόλοιπης ζωής μου και ειδικά στο κομμάτι της που αποφάσισα να μην κάνω τίποτα, είπα να πάω στο ναό της κατανάλωσης, το μολ, να ανάψω κι εγώ ένα καταναλωτικό, πολυεθνικής προέλευσης, κεράκι.
Δεν είναι πρώτη φορά που πηγαίνω εκεί πρωί και οφείλω να ομολογήσω ότι είναι πολύ καλύτερα από τα απογεύματα και πάρα πολύ καύτερα από γιορτές και σαβατοκύριακα. Γιατί πολύ απλά, μπορείς και περπατάς στους διαδρόμους και δε νιώθεις ότι είσαι σε διαδήλωση. Ίσως επειδή όντως κάποιοι μπορεί να δουλεύουν τις καθημερινές τα πρωινά, αλλά κυρίως, λειτουργούν τα σχολεία, οπότε οι ηλικίες 10-16 είναι απασχολημένες αυτές τις ώρες, αυτά τα πρωινά εγώ και άλλοι πολυάσχολοι σαν κι εμένα γυρνάμε άσκοπα και σχετικά ανενόχλητα στους διαδρόμους του μολ.
Σήμερα όμως, αν και Τετέρτη πρωί, τα πράγματα ήταν διαφορετικά. Ο κόσμος ήταν περισσότερος απ'ότι συνήθως, ο μέσος όρος ηλικίας μικρότερος απ'ότι συνήθως και το σκηνικό θύμιζε απόγευμα Παρασκευής.
Τη στιγμή που είδα αυτή την εικόνα, είχα μια αποκάλυψη. Η πολυαγαπημένη μας κυβέρνηση, ο εκπρόσωπος τύπου της, αυτός ο χαμογελαστός άνθρωπος που όλοι έχουμε στην καρδιά μας, είχαν δίκιο τελικά. Οι καταλήψεις είναι πράγματι υποκεινούμενες, αλλά όχι από το ΚΚΕ και το ΣΥΡΙΖΑ, αλλά από το μολ. Τώρα όλα βγάζουν νόημα και δένουν μεταξύ τους. Συμβαίνει καμιά φορά, σπάνια αλλά συμβαίνει, οι πολυεθνικές να είναι λίγο άπληστες. Μπορεί να σκέφτηκαν ότι είναι καλό που πολλοί μαθητές πάνε στο μολ τα απογεύματα, θα ήταν καλύτερο όμως, να πήγαιναν και το πρωί. Και εγένετω το θαύμα.
Μπορεί πίσω στα σχολεία να είναι κάποια παιδιά που με βάση κάποια δικαιολογία κρατάνε την κατάληψη. Οι υπόλοιποι, από την άλλη, ανήκουν στη κατηγορία που η πολυχρονεμένη μας κυβέρνηση λέει ότι θέλουν να κάνουν μάθημα και προφανώς καταπολεμούν τον πόνο τους με shopping therapy, γιατί είναι ακόμα ανήλικοι για να τον πνίξουν στο ποτό. Ένα πραγματικό δράμα, που μόνο η Άννα Φραπελιά Δρούζα "μπορεί" να αναδείξει σε όλο του το μεγαλείο.

14 comments:

  1. Δεν έχω πάει ποτέ στο μολ, αν κ μένω αρκετά κοντά... και μόνο απ'αυτά που έχω ακούσει, καμία όρεξη δεν έχω να το επισκεφτώ!

    ReplyDelete
  2. Οι καταλήψεις είναι υποκινούμενες απο την ηλιθιότητα που μας δέρνει.Καλώς τα παιδιά κάνουν καταληψη αλλά δεν ξέρουν γιατί;Ρώτα κάποιον μαθητή αν έχει ακριβή εικόνα του γιατί κάνει κατάληψη και άμα βρεις ένα ποσοστό 5% εγώ θα αλλάξω ομάδα!!!

    ReplyDelete
  3. Πολύ καλή προσέγγιση, ομολογώ! Εύγε, πάλι :)

    ReplyDelete
  4. Paperflowers, δεν ξέρω τι έχεις ακούσει, αλλά δε χάνεις και τίποτα.

    Island, νοοτροπία του όχλου δυστυχώς.

    Gio, σ'ευχαριστώ.
    (έχω ένα μικρό παράπονο να σου κάνω...)

    ReplyDelete
  5. Γαμάτη προσέγγιση! Για όλα φταίνε οι ρουφιάνοι οι καπιταλιστές χαχαχα!

    ReplyDelete
  6. Humma, αν εγώ είχα τα σταρμπαξ στο μολ και είχα και παιδί στο σχολείο, εκεί που θα καθόμασταν οικογενειακώς στην πισίνα το απόγευμα θα του έλεγα "τι θα γίνει ρε τσόγλανε, θα κάνετε καμιά κατάληψη ή θα σου κάνω μείωση στο χαρτζιλίκι 500 ευρώ τη βδομάδα?", να δεις μετά πώς θα πάλευε για την παιδεία.

    ReplyDelete
  7. Μια απ' τα ίδια με την Χαρτινολούλουδη κι εγώ.
    Mall sucks!

    Νεροπιστολέρο, ΚΑΛΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ !!!

    :)

    ReplyDelete
  8. Γιατί όχι; Είναι trendy το mall, που να ψάχνεις για αιτήματα τώρα...

    ReplyDelete
  9. περιμένω με αγωνία το παράπονο, και το προτιμώ με sms περιτύλιγμα... :S

    ReplyDelete
  10. nero καλός πολίτης.νομίζω ότι ολα τα εμπορικά κεντρα της χωρας με τη συνεργασία των καφέ βρίσκονται πίσω από όλο το μπάχαλο της παιδείας.

    ReplyDelete
  11. Εμ τι νόμιζες! Αντε καλός πολίτης και καλή ξεκούραση!

    ReplyDelete
  12. Μανταλένα, σ'ευχαριστώ πολύ. Mall και mole suck.

    Dr.Teddy, κουράστηκα και μόνο που διάβασα τη λέξη "αιτήματα". Πού να έπρεπε να βρω κιόλας...

    Gio, σε άφησα λίγο στην αγωνία, όχι επειδή είμαι σαδιστής, αλλά λόγω έλλειψης ιντερνετ για λίγες μέρες.

    Kos7, ευχαριστώ. Λες πίσω από τα εμπορικά και τα καφέ να είναι οι αμερικάνοι ή οι τρομοκράτες? (ή μήπως είναι το ίδιο?)

    Allitnil, σ'ευχαριστώ. Έλα ντε, τι νόμιζα?

    ReplyDelete
  13. για αρχη καλος πολιτης
    και δευτερον τραβα το όσο μπορείς αυτο το "δεν κανω τιποτα" λέει απίστευτα!!!

    ReplyDelete
  14. Για αρχή trilian σ'ευχαριστώ.
    Σχετικά με το άλλο, δε μπορώ παρά να συμφωνήσω. Άλλοι όμως διαφωνούν ή θα διαφωνούν πολύ έντονα σε λίγο.

    ReplyDelete