Wednesday, February 06, 2008

cine-pistolero


Διάβαζα στον prezatv (μεταξύ άλλων και πιθανότερα σημαντικότερων ποστ) ένα θέμα σχετικά με απαξίωση των blogs που ασχολούνται με κριτική ταινιών, από κάποιο περιοδικό που υποτίθεται ότι είναι ειδικό σ'αυτό. Δεν το είχα σκεφτεί ποτέ, αλλά τώρα λέω να κάνω κι εγώ κριτική ταινιών.
Μου έχει τύχει πολλές φορές και φαντάζομαι έχει τύχει και σε πολλούς άλλους, αφού έχω δει μια ταινία, να μένω με την απορία "τι έπινε ο κριτικός την ώρα που έβλεπε την ταινία" ή "την είδε ο κριτικός καν την ταινία?". Γενικά υπάρχουν πολλοί τύποι που το παίζουν αυθεντίες κάνοντας κάτι, κατά την ταπεινή μου γνώμη, όχι και πολύ δύσκολο. Λένε τη γνώμη τους για μια ταινία που είδαν.
Μπορώ κι εγώ να το κάνω αυτό. Και φυσικά, δεν υπάρχει κανένας καλύτερος κριτικός από τον εαυτό μας. Μόνο βλέποντάς τη, έχουμε άποψη γι'αυτή και δε θα πρέπει να "εισάγουμε" απόψεις από τις "αυθεντίες".
Λέω να γράψω για το Sweeney Todd, καθότι και οπαδός του Μπάρτον. Αν δε μού'ρθει τίποτα άλλο μέχρι την Πέμπτη δηλαδή.

8 comments:

  1. Ναι, μπορεί η γνώμη του κριτικού να είναι πιο εμπεριστατωμένη κ πιο περιεκτική λόγω γνώσης του αντικειμένου αλλά δεν παύει να είναι προσωπική και να υπόκειται στο γούστο του καθένα..
    Άντε, περιμένω την κριτική. Κι εμένα μου αρέσει ο Μπάρτον..

    ReplyDelete
  2. Γράψε φίλε την γνώμη σου.Ποιός τους χέζει τους κριτικούς.Αν ένας μου λέει ότι μία ταινία είναι αριστούργημα και εγώ την βρω πέτσα τί να γίνει τελικά;Η γνώμη μου μετράει για μάνα.Δεν θα με πείσει ο άλλος για την δικιά μου πέτσα.

    Γι αυτό γράψε ότι γουστάρεις...

    ReplyDelete
  3. molka1:01 AM

    Μα καλά, πώς την έχετε δει όλοι, δεν μπορώ να καταλάβω. Επειδή δηλαδής έχετε ένα βλογ, αίφνης γίνατε ειδικοί επί παντός επιστητού; Ε; Εεεεεε; Τσκ τσκ, τι να πω πια, Ελληνάρες όλοι σας..

    (:P)

    ReplyDelete
  4. standby1:57 AM

    σας θυμίζω ότι στο τελευταίο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης (Νοέμβριος 2007) υπήρχε ειδικό στρογγυλό τραπέζι με θέμα: κριτική κινηματογράφου - η περίπτωση των blogs

    πως να μην ανησυχούν τα διάφορα "ειδικά" περιοδικά;

    ReplyDelete
  5. Paperflowers, φυσικά και είναι υποκειμενική η άποψη του καθένα. Το θέμα όμως είναι πώς προσπαθεί να την περάσει ο άλλος.

    Island, βασικά δεν είχα σκοπό. Αλλά είναι προκλητικό να βλέπεις ότι ενοχλούνται κάτι τέτοιοι τύποι. Θες να τους τσιγκλίσεις λίγο...

    Μόλκα, εσείς πώς την έχετε δει, που επειδή μπορείτε να αφήσετε ένα comment, νομίζετε ότι είστε σε θέση να σχολιάσετε εμάς, τους παντογνώστες. Αν είναι ποτέ δυνατόν. Αφού τα ξέρω όλα, να μη μπορώ να μιλήσω?...

    Standby, αυτό δεν το ήξερα. Τώρα αρχίζουν να βγάζουν νόημα όλα.

    ReplyDelete
  6. Χο!Ενδιαφέρον...Καθότι κι εγω μέγας οπαδός του Μπάρτον και ειδικά του δυδίμου Μπάρτον-Ντεπ και καθότι είδα και την ταινία τις προάλλες περιμένω εναγωνίως την κριτική σου!Όλε!

    ReplyDelete
  7. Φίλε μου καλά τα λες. και εάν παρατηρήσεις, οι έλληνες κριτικοί κινηματογράφου, θάβουν επιμελώς τις ελληνικές δουλειές αποτρέποντας τον κόσμο να τις δει. Και δεν ειναι τυχαίο...δεν ανήκουν στις αντίστοιχες κλίκες και υποστηρίζουν τις δικές του.
    Για παράδειγμα, μια ελληνική δουλειά το ¨Αλεμάγια" πήγε άπατο, το θάψανε όλοι και επειδή έτυχε να το δω σε πρώτη προβολή ήταν μια εξαιρετική δουλειά ενός νέου σκηνοθέτη τον οποίο προφανώς κανείς δεν χώνευε....
    Για να μην συζητήσω για τον Δανίκα, που πρόπερσθ είχε θάψει το ¨Οι ζωες των άλλων¨ μολις όμως είδε τι επιτυχία είχε, τα άλλαξε, το ξαναείδε καλύτερα τοι έργο και το χαρακτήρισε αριστούργημα!!!! προφανώς το βάλανε χέρι...από τη συγκρότημα Λαμπράκη καιόχι μόνο.... φαντάζομαι και από τις αίθουσες....
    Για ποιους κριτικούς λοιπόν μιλάμε;;
    Κάποιος άλλος είχε θάψει ένα έργο ατο οποίο έφυγε στη μέση..παρολαυτά είχε άποψη!!!!!

    ReplyDelete
  8. χώσε κριτική και σώσε

    ReplyDelete