Monday, February 11, 2008

Sweeney Todd

ή αλλιώς "η καλύτερη κριτική που υπάρχει, εμένα να ακούτε και κανέναν άλλον, πιστεύετε και μην ερευνάτε αυτά που λέω".


Την Πέμπτη που πέρασε πήγα και είδα σαν καλός πελάτης τον αναμενόμενο blockbuster αυτής της βδομάδας και μάλιστα, την 1η μέρα της προβολής τους. Μπράβο μου.
Ο Μπάρτον ξανααπέδειξε ότι είναι ο καλύτερος παραμυθάς της εποχής μας. Και δεν έχει άδικο που έχει κόλλημα και με τον Τζόνι Ντεπ και με την Έλενα Μπόναμ Κάρτερ.
Η ταινία με διαλόγους μιούζικαλ αλλά χωρίς τα χορευτικά, ήταν πολύ καλή. Εμένα δηλαδή μου άρεσε. Άρα ήταν καλή. Είχε πολύ αίμα, κάτι που το καταλαβαίνει κάποιος από τα πρώτα 5 δευτερόλεπτα. Η υπόθεση καλή, το τέλος ακόμα καλύτερο.
Επίσης πολύ καλή και η φωτογραφία (νομίζω δηλαδή, αν λένε φωτογραφία τους χρωματισμούς και τα λοιπά), που έχει μια μουντάδα σε σχεδόν όλη τη διάρκεια του έργου, κάτι που ταιριάζει απόλυτα με το γενικό κλίμα και την υπόθεση.
Είμαι λίγο προκατειλημμένος με τον Μπάρτον, δε θυμάμαι να έχω δει ταινία του που να μη μου αρέσει, άρα και σ'αυτή πήγα ξέροντας ότι μετά θα μου άρεσε, ακόμα κι αν σε κάποιο σημείο εμφανιζόταν ως γκεστ ο Στάθης Ψάλτης κι άρχιζε να παίζει μποξ με τον Ταμτάκο.
Μπορεί όντως να συμβαίνει κάτι τέτοιο, δε θέλω να σας χαλάσω την έκπληξη, γιατί πρέπει να πάτε να το δείτε όλοι.
Πολύ σύντομη βγήκε για κριτική, αλλά και πάλι, τί ξέρω εγώ?...

10 comments:

  1. molka3:16 PM

    Επιτέλους ένας νοήμων άνθρωπος! Ωραιότατη ταινία ήτανε, να σκάσουν οι οχτροί του Burton, παλιοζουλιάρηδες! Άντε μην τρελαθώωωωωωωωωω!

    Οκ, σταματάω..

    ReplyDelete
  2. Πραγματικα η καλυτερη ταινια της εβδομαδα και οχι μονο...με υπεροχο ανατρεπτικο τελος....

    ReplyDelete
  3. Άξιος!
    Συμφωνώ 100% μαζί σου.
    Μπάρτον κ Ντεπ και να μην είναι αριστούργημα ή έστω πολύ καλό δε νομίζω οτι γίνεται.

    Όλε!

    ReplyDelete
  4. Μόλκα, ποιος σε πείραξε? Ποιος είπε κακό λόγο για τον Μπάρτον? Όχι μην τρελαθείς (κι άλλο :P ).

    Πρέζα, τιμή μας που περάσατε από το τσαρδί μας. Ναι όντως, το τέλος άξιζε πολύ.

    Unlearn, συμφωνώ που συμφωνείς μαζί μου.
    Όλε όλε!

    ReplyDelete
  5. φαινεται για καλη ταινια.

    μ αρεσει κι ο τζωνη ντεπ.

    ReplyDelete
  6. Εγώ θα την δω αύριο μάλλον. Οι splatter ταινίες δεν μου κάθονται καλά, ανακατεύομαι λίγο, το παραδέχομαι. Αλλά στην περίπτωση Depp-Burton, που θεωρώ ότι απλά... πώς να το πω, κολλάνε! ε, θα το τολμήσω... (να πάρω κι ένα μπουκαλάκι αιθέρα μαζί, καλού κακού;)

    Neropistolero, μ'αρέσει η ιδέα σου. Άντε, καλορίζικος!

    ReplyDelete
  7. Οι φίλοι μου είπαν κακό λόγο και με καταράστηκαν που τους έστειλα να τη δούν! Εγώ τρελλάθηκα, ίσως δεν είμαι αντικειμενική γιατί υποκλίνομαι ούτως η άλλως στο Μπάρτον...

    ReplyDelete
  8. Onomatodosia, κατά τη γνώμη μου, αξίζει.


    Dory, μιούζικαλ splatter όμως έχεις ξαναδεί? Δεν πρέπει να τη χάσεις. Πάντως αν έχεις τέτοιο πρόβλημα με το αίμα, πάρε και τον αιθέρα. Κακό δεν κάνει. Έτσι κι αλλιώς, αφού τις κουβαλάτε που τις κουβαλάτε τις τσάντες εσείς αι γυναίκαι, βάλτε και κάτι χρήσιμο μέσα. :P


    Πατσιούρι, ε όχι. Πρέπει να μαζέψεις τους φίλους σου, να τους κάνεις ένα -τουλάχιστον- 12 αφιέρωμα στον Μπάρτον, μέχρι να αλλάξουν γνώμη. Αν αυτό δεν πιάσει υπάρχουν τα κλασσικά κι επιτυχημένα (βγάλσιμο νυχιών, καυτά αυγά, ηλεκτροσόκ κτλ). Είμαι σίγουρος ότι θα λογικευτούν τα παιδιά.

    ReplyDelete
  9. Ούτε εγώ εχω δει ταινία του που να μη μου άρεσε!
    Θα τη δω σίγουρα!!!

    ReplyDelete
  10. Paperflowers, μάλλον δεν είναι τυχαίο που δεν έχει ακουστεί από κανέναν μας κακή κουβέντα για το δίδυμο Μπράρτον-Ντεπ γενικά.
    Καλά να περάσεις όταν πας!

    ReplyDelete