Saturday, June 20, 2009

Μήπως?


Μήπως να το γυρίσω σε μπλογκ με ένα ποστ το χρόνο, σε στυλ ετήσιας ανασκόπησης που ταυτόχρονα θα λέει και τις πάντα έγκυρες προβλέψεις μου για την επόμενη χρονιά?
Ο αριθμός των ποστ κάθε χρόνο πέφτει, εννοείται φυσικά με ανάλογη αύξηση της ποιότητας. Τρομάζω και μόνο στη σκέψη με το πόσο φοβερό θα είναι εκείνο το μοναδικό ποστ, όταν τελικά μειωθεί ο αριθμός στο ένα, αλλά ανέβει η πχοιότητα εκεί που δεν πάει άλλο.
Μετά από αυτό το μίνι παραλήρημα ψώνιου μπορεί να έλεγαν κάποιοι, αυτογνωσίας θα έλεγα εγώ, ας μπούμε στο επίκαιρο θέμα του μπλογκ, τις καλοκαιρινές διακοπές. Κάτι σαν σχολική έκθεση της 3ης δημοτικού.
Εδώ και κάτι παραπάνω από χρόνο, πατάω τα αγιασμένα ΕΛληνικά χώματα με την ιδιότητα του τουρίστα. Εντ άι λάικ ιτ. Είμαι ένα βήμα από το να αρχίσω να κυκλοφορώ κι εγώ με σανδάλι/παντόφλα και κάλτσα από μέσα σαν τους βορειοευρωπαίους που κάνουν μπαμ από χιλιόμετρα.
Είναι φοβερή η αίσθηση να κυκλοφορείς στην Αθήνα ή οπουδήποτε αλλού, να μπλέκεις στην κίνηση, να ανοίγεις τηλεόραση και να βλέπεις το χαμό στα παράθυρα, να ακούς για την ακρίβεια, να βλέπεις τις τιμές να πιάνουν ταβάνι ή έτσι νόμιζες τουλάχιστον γιατί μετά διαπιστώνεις ότι πάει και πιο πάνω, και να μη σε νοιάζει. Απλά να μη σε νοιάζει. Γιατί είσαι τουρίστας. Σε νοιάζει το τζατζίκι, ο μουζάκα, το σουβλάκι, τα αρχαία, τα νησιά. Εύκολα πράγματα. Όσο να'ναι, το να είσαι τουρίστας στη χώρα σου έχει τα καλά του, γιατί δεν πας ψάχνοντας. Είναι ακόμα μεγαλύτερη πολυτέλεια να είσαι τουρίστας από μια πανάκριβη χώρα όπως είναι η Ελλάδα. Δεν είναι και πολλοί άλλοι που μπορούν να αντέξουν διακοπές αρκετών εβδομάδων στην Ελλάδα αν και πιθανότατα να μπορούν να κλείσουν πιο φτηνά κάτι από έξω παρά εμείς από μέσα.
Για να δούμε πώς θα πάει. Κυριακή κοντή γιορτή αλλά ειλικρινά δε νομίζω ότι υπερβάλω.

ΥΓ1: Όσοι δεν παίζετε παιχνίδια στον υπολογιστή ή δε χρησιμοποιείτε εξειδικευμένα προγράμματα για τις δουλειές σας, γυρίστε το σε Ubuntu. Τώρα!

ΥΓ2: Ακόμα? Τώρα είπα!

11 comments:

  1. Τουρίστας στην Ελλάδα!!!!
    Και γαμώ!!!
    Μόνο όποιος ζει στο πατρικό του έχει αυτή την πολυτέλεια να τη δεί έστω και για πέντε μέρες έτσι στη γαμώχωρα που μπλέξαμε!!!

    ReplyDelete
  2. Πώς σου φαίνεται να το πάω ένα βήμα παρακάτω και να φοράω μπλουζάκι που να λέει "τα έχω όλα γραμμένα, είμαι τουρίστας"?
    Δε θέλω να γίνομαι και πολύ προκλητικός...

    ReplyDelete
  3. Βρε βρε σαν τα χιόνια.... Ώστε τουρίστας εσύ και εγώ σαν μετανάστης στον τόπο μου έτσι. Έτσι να λες.

    Ubuntu έχω εδώ και ένα χρόνο. Καταπληκτικά και όλα τσάμπα. Και κυρίως γρήγορα χωρίς ούτε έναν ιο.

    Καλώς επέστρεψες φίλε.

    ReplyDelete
  4. Δεν σε ζηλεύω που θα το παίζεις τουρίστας. Δεν είναι του χαρακτήρα μου, καταλαβαίνεις...
    Βοηθάει βέβαια και το γεγονός ότι είμαι σίγουρα πιο μαυρισμένη από εσένα! Προς το παρόν τουλάχιστον :-ρ

    Καλές διακοπές Neropistolero!

    υ.γ. δεν ξέρω καν τι είναι το Ubuntu

    ReplyDelete
  5. Island, μάλλον είχα πέσει σε χειμερία νάρκη, ξέρω γω...? Καλά, η έκδοση 9.04 απλά δεν παίζεται.

    Dory, ευχαριστώ! Καλές διακοπές και σε σένα! Ξέρω ότι ένα συναίσθημα όπως η ζήλια δεν είναι του επιπέδου σου. :P
    (ubuntu είναι μια πολύ φιλική προς το χρήστη διανομή του linux)

    ReplyDelete
  6. Πριν από 3 μήνες με μια δουλειά που έκανα πήρα ένα λάπ τοπ. Αλλά μου είπε ο κομπιουτεράς μου να μην βάλω ακόμα την 9.04 γιατί κολλάει με την κάρτα δικτύου μου. Έχουν και θέμα ακόμα και με την 8.10 που έχω οι ντράιβερς της ΑΤΙ. Ακόμα δεν το έχω λύσει. Βάζω τα εφέ και στα βίδεο πλέιερ κολλάει το σύμπαν. Έχεις καμιά πληροφόρηση για την 9.04 και τις κάρτες δικτύου;

    ReplyDelete
  7. ~τουλάχιστον εσύ ανεβάζεις ποιότητα!
    ~μπα δεν χρειάζεται να είσαι πράγματι τουρίστας για να μην σε νοιάζει τίποτα!
    ~το προνόμιο βέβαια να είσαι τουρίστας στην ίδια σου τη χώρα είναι απλά ιδανικό!
    ~Ubuntu λοιπόν...για να δούμε τι είναι και αυτό!

    ReplyDelete
  8. Αυτό είναι, κάλτσα σανδαλάτη, αλλά αν μπορείς να βάλεις την υποστήριξη Ελληνικών στο OFF να μην ακούς τις μαλακίες που ξερνάνε τα ΜΜΕ ακόμα καλύτερα!

    Καλό μαύρισμα, καλό σαντζίκι και Χ-(ΕΛ)-λένικ (μην ξεχνιόμαστε) μουζάκα!

    ReplyDelete
  9. Island, η αλήθεια είναι ότι χρειάζονται κάποιες ψιλορυθμίσεις για να παίζουν βίντεο χωρίς πρόβλημα, αλλά θέλει λίγη δουλειά ακόμα με τα γραφικά. Όπως και να χει πάντως θεωρώ αυτή την έκδοση πολύ ανώτερη από όλες τις προηγούμενες.

    Allitnil, 100% ποιότητα λέμε. ΑΑΑ πράμα. Ναι όντως μπορεί να μη σε νοιάζει τίποτα συνειδητά. Τον τουρίστα όμως πραγματικά δεν τον αγγίζει τίποτα. Να δείτε οπωσδήποτε τί είναι το ubuntu. Μη σε τρομάζει το ότι είναι linux πάντως.

    Svennegreken, δεν είναι ωραίο όμως να ακούς όσα ξερνάνε οι καναλάρχες και απλά να μη σε νοιάζει? Είναι αρκετά αστείοι όταν δεν τους παίρνεις σοβαρά. Φέτα-ουστ, γιέα!

    ReplyDelete
  10. Ε λοιπόν κι εγώ για κει το παω...ενα ποστάκι και καλό.Έτσι.

    Τουρίστας στη χώρα σου είναι η καλύτερη δουλειά.Το έχω κάνει πολάκις και πάντα (μα πάντα!) το φχαριστιώμουν το ίδιο πολύ.
    Εντωμεταξύ και τώρα που κοντεύω να κλείσω χρόνο στην ελλάδα ακόμα σαν τουρίστας νιώθω...χμ λες να έπιασα το βαθύτερο νόημα και να ζήσω απο δω και στο εξής ωσαν ευτυχισμένος τουρίστας στη χώρα μου?Γουστάρω.

    Κάλτσα-σανδάλι μάστ!Δε θέλω να ακούω μαλακίες αν κρυώνουν τα δαχτυλάκια σου τι θα κάνεις δηλαδή??

    Ααααα τι ωραία!Τι καλά που περνάμε!!

    υγ...χρησιμοποιώ εξειδικευμένα προγράμματα δυστηχώς ρε γαμώτο γιατί θέλω να αλλάξω τα *#&$^windows και δεν μπορώ.Θα βρεθεί η λύση όμως σύντομα...το πιστεύω.

    ReplyDelete
  11. Μάλλον πρέπει να βλέπει κανείς το εαυτό του σαν περαστικό από την Ελλάδα και να μην πολυτρελαίνεται με όσα γίνονται γύρω του.
    Πού να κρυώνουν τα δάχτυλα ρε συ? Καλοκαιριάτικα...

    ReplyDelete