Sunday, October 21, 2012

Οι πολίτες πάνω απ' όλα

Είναι μια μεγάλη αλήθεια ότι το κλείσιμο πολλών ΔΟΥ παρεμποδίζει την "εξυπηρέτηση" των πολιτών. Ειδικά στην επαρχία και λόγω συγγένειας/γνωριμίας των υπαλλήλων κάθε ΔΟΥ με τους εκάστοτε ενδιαφερόμενους, η "εξυπηρέτηση" ήταν ακόμα καλύτερη.

Βίντεο ντοκουμέντο (ΠΡΟΣΟΧΗ, ακολουθούν σκληρές εικόνες):


Αν όπως αναφέρεται ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ γίνουν κάποτε όλα μηχανογραφημένα (ΘΕΟΣ ΦΥΛΑΞΟΙ!!!), τότε απλά θα γίνονται ΜΟΝΟ έλεγχοι και οι εφοριακοί θα παίρνουν κεφάλια, ΧΩΡΙΣ να είναι σε θέση να "εξυπηρετήσουν" τον συμπολίτη μας, γιατί (sic) "δε θα γνωριζόμαστε, δε θα μπορούμε να βοηθήσουμε...".
Χωρίς να ξέρω από ΔΟΥ Άνδρου, δε χρειάζεται κανείς να είναι ιδιοφυΐα για να καταλάβει πόσο καλά λειτουργούσε αυτό το υποκατάστημα της εφορίας. Με την "εξυπηρέτηση" ως πρώτη προτεραιότητα. Για να μπορεί ο εφοριακός-άνθρωπος να καλύπτει και καμιά πλάτη όπως λέει η κυρία από πάνω. Προφανώς με το αζημείωτο.

ΥΓ: Βασικά μήπως θα έπρεπε να ελεγχθεί και το δικό της πόθεν έσχες και στο δικαστήριο μετά να δείξουν και το βιντεάκι ως αποδεικτικό στοιχείο ότι τα έπαιρνε; 

No comments:

Post a Comment